Konfigurátor

Zde si nakonfigurujte služby Kanceláře Online a vytvořte nezávaznou cenovou nabídku.
Cenovou nabídku si ve formátu PDF můžete poslat také na svůj e-mail.

Tarif: Bližší informace 0
Uživatelská podpora: Bližší informace 0
Programové vybavení: Bližší informace 0
0
0
0
0
Sdílená data: Bližší informace 0
Virtuální server: Bližší informace 0
0
(Uvedené ceny jsou bez DPH)

1. Vyberte si odpovídající tarif:

  • Economy: úsporný tarif vhodný pro nenáročné uživatele provozující základní programové vybavení.
  • Business: tarif optimalizovaný pro uživatele účetních, ekonomických a dalších programů vyžadujících dostatečný výkon a kapacitu, a jejichž spolehlivý provoz je důležitý pro práci jednotlivých uživatelů.
  • Enterprise: tarif určený pro náročné uživatele informačních systémů, na kterých závisí práce zaměstnanců nebo provoz celé společnosti. Vhodný pro programy s vysokými požadavky na výkon serveru nebo programy se značným objemem dat ukládaných do SQL databází.
  • Enterprise plus: nejvyšší tarif určený pro nejnáročnější uživatele vyžadující mimořádný výkon, kapacitu a bezpodmínečnou dostupnost pro informační systémy, na kterých závisí provoz celé organizace.
  • Custom: optimální řešení na míru Vaším potřebám.

Všechny tarify obsahují přístup na vzdálenou plochu a základní programové vybavení: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Acrobat reader, archivační program, prohlížeč obrázků.

TarifEconomyBusinessEnterpriseEnterprise plusCustom
Aktivní uživatelský účet o
Systémová správa o
Vzdálená plocha a zákl. programové vybavení o
Data uživatele 1 GB 5 GB 10 GB 15 GB o
Výkon Bronz Silver Gold Platinum o
Zálohování 5x 1/24 hod 5x 1/24 hod 5x 1/24 hod 14x 1/24 hod o
Dostupnost systému 99 % 99,5 % 99,9 % 99,99 % o
Měsíční paušál bez DPH 450 Kč 700 Kč 1 000 Kč 1 350 Kč o
^ zpět na konfigurátor

2. Zvolte si uživatelskou podporu:

Kdy chcete řešit Váš požadavek?

  • Pracovní dny 8-17: varianta určená pro uživatele, kteří se spokojí s řešením požadavků např. upgrade účetního nebo ekonomického programu v pracovních dnech mezi 8:00 a 17:00.
  • Nonstop 24/7: řešení určené pro uživatele vyžadující řešení požadavků nonstop – 24 hodin denně, 7dní v týdnu. Jedná se např. o uživatele, kteří potřebují provádět údržbu nebo upgrade informačního systému mimo pracovní dobu, nebo často pracují ve večerních či nočních hodinách nebo o víkendech.

V jaké lhůtě požadujete zahájení řešení požadavku?

  • Mini Support: úsporný tarif vhodný pro nenáročné uživatele, kterým postačuje řešení požadavků nejpozději následující pracovní den.
  • Standard Support: tarif vhodný pro zákazníky, jejichž práce je závislá na funkčnosti programů a potřebují rychlé řešení požadavků – nejpozději do 4 hodin od nahlášení.
  • Premium Support: tarif určený pro nejnáročnější uživatele, jichž práce je bezprostředně závislá na funkčnosti informačního systému a vyžadující okamžité řešení požadavků.
Online uživatelská podpora a reakční doba Cena
Pracovní dny 8-17 – Mini Support 200 Kč
Pracovní dny 8-17 – Standard Support 500 Kč
Pracovní dny 8-17 – Premium Support 800 Kč
Nonstop 24/7 – Mini Support 400 Kč
Nonstop 24/7 – Standard Support 700 Kč
Nonstop 24/7 – Premium Support 1 000 Kč
^ zpět na konfigurátor

3. Určete si programové vybavení:

Nejčastěji používané programové vybavení (účetní, ekonomické, ERP, CRM a další oborově specifické programy) jsou rozděleny do tří skupin dle náročnosti na jejich provoz a správu. Informujte se u vašeho obchodníka do jaké skupiny patří vámi vybraný program.
Základní programové vybavení je zdarma (emailový klient, internetový prohlížeč, archivační program, OpenOffice, prohlížeč obrázků).
Programové vybavení Cena
Skupina 1 100 Kč
Skupina 2 200 Kč
Skupina 3 300 Kč
Microsoft Office 2010 Standard 300 Kč
Microsoft Office 2010 Professional Plus 400 Kč
^ zpět na konfigurátor

Sdílená data a vlastní virtuální server

Datový prostor pro umístění dat zákazníka určených pro sdílení mezi jednotlivými uživateli: sdílených dat programů, dokumentů, datový prostor pro zálohování. Zákazníkům, kteří požadují administrátorský přístup, provozují program, který nelze provozovat na sdíleném terminálovém serveru nebo z jiných duvodů požadují vlastní server je možné nainstalovat a spravovat vlastní virtuální server.

^ zpět na konfigurátor

Vyberte si řešení na míru Vaším představám

Pokud potřebujete rozšířit či změnit služby vybrané v předchozích třech krocích konfigurace uživatelského účtu, prostudujte si kompletní ceník a podrobné specifikace parametrů služby ČMIS Kancelář Online. S pomocí vašeho obchodníka sestavte tarif Custom – nastavte si parametry výkonu, kapacity, dostupnosti, programového vybavení, zálohování i dalších specifických požadavků.

ČMIS Kancelář Online

Cesta do práce dnes trvá jen jedno kliknutí. Kdekoliv po světě získáte jediné a stejné pracovní prostředí, programy i data.

Pokračovat